Direktlänk till inlägg 29 juli 2009

Rapportering via sms!

Av 1938 - 29 juli 2009 15:21

Så var det snart dags för Kulladals andra träningsmatch innan serien drar igång med bortamatch i Hyllie den 8 augusti. I denna match tänkte jag erbjuda möjligheten för er läsare att testa sms-rapporteringen, som givetvis kommer att vara gratis.


Det kommer helt enkelt att gå till så att ni skickar ert mobilnummer och ett smeknamn till en mailadress, det spelar ingen roll vad för namn, som ni sen kan använda för att kommentera hur ni tyckte det fungerade, så jag slipper personer som bara vill störa sig!


Så ni som vill prova på skickar mobilnummer och smeknamn till följande mail: LL041109@stud.mah.se och då är ni registrerade för tjänsten. Om ni sedan inte vill vara med längre skickar ni namn och nummer och skriver STOPP. Om ni skickar mail nu så räknar jag er som registrerade för resten av säsongen, det vill säga de matcher jag befinner mig på. Ni får då mål samt minut, målskytt vid Kulladal-mål och slutresultat.


Såklart kommer det inte bli perfekt till en början, men därför det finns tester...


Den sedvanliga inför-match dyker upp imorgon eller fredag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 1938 - 7 oktober 2022 16:00

Min tid som lagledare i Kulladals fotbollsförening är över. Med det går också den här bloggen i graven efter fjorton år. Som rubriken förtäljer så har allt sin tid. Jag har tappat motivationen som lagledare för seniorlaget under säsongen som gått. Må...

Av 1938 - 4 oktober 2022 19:15

Kulladal kan slutligen andas ut efter en minst sagt nervig höst. I majoriteten av matcherna har man suttit som på nålar och söndagens avslutande match var inget undantag. Det säger inte lite att Kulladal efter avslutad serie sitter med tredjeflest in...

Av 1938 - 4 oktober 2022 18:45

Seriespel Spelare Ma Mål Ass Gula Röda Mvp A
drian Aboujaefari (6)  - -  -  -  -  Ahmad Beida  2 (4) 1 - - - - Ali Haidar Jabbar 11 (4) - - 3 - - Anthony Olsson (1) - - - - - Arlind Tah...

Av 1938 - 4 oktober 2022 16:54

Här fann vi en nygammal vinnare i form av Mikael Larsson som kammat hem storvinsten förut. Övriga pallplatser intog Perry Åsbrink 1 (ensam tvåa) och Perry Åsbrink 2 och Gunilla Nilsson (delad trea).    1. Mikael Larsson 18p 2160kr 2....

Av 1938 - 30 september 2022 14:51

Dags för Kulladals ödesmatch i sista omgången av Div 4 SV 2022. Man tar emot formstarka Lundalaget Linero på konstgräset (eftersom gräset är avstängt för säsongen). Nackdel eftersom Linero spelar på konstgräs hemma men fördel eftersom en dålig grästu...


Ovido - Quiz & Flashcards